Bel +31 6 20 00 92 87

Woonaccessoires worden binnen 3 - 5 werkdagen geleverd - Retourneren zonder problemen - Een altijd vernieuwend assortiment!

Klachtenafhandeling

Wij doen altijd ons uiterste best voor de klanten maar mocht het nou zo zijn dat je toch niet helemaal tevreden bent over onze webshop, dienstverlening of is er iets mis met jouw ontvangen bestelling, dan vinden wij dat heel erg vervelend. Wij zullen dan ook zeer zeker proberen de klacht naar tevredenheid op te lossen!

Zit jij in deze situatie dan raden we je aan het volgende te doen:

- Stuur allereerst even een email met daarin het probleem. Probeer dit zo duidelijk mogelijk te beschrijven! Wij zullen ervoor zorgen dat je binnen 24 uur een reactie krijgt van ons.
- Zodra wij contact hebben gehad gaan we na wat of waar het precies is mis gegaan en wat de oorzaak hiervan is.
- Als we alles hebben uitgezocht en alles duidelijk is nemen we contact op over hoe we het probleem kunnen oplossen.
- En natuurlijk houden we je goed op de hoogte van de verder te nemen stappen!

Mocht je een klacht hebben meld dit dan graag per post, telefoon of e-mail. Wil je meer weten over het retourneren van producten? Klik dan hier. Als het een klacht betreft over een van onze producten dan willen we je vragen een goede foto bij te voegen. Onderstaand vind je onze gegevens:

BYKIMSHOP 
t.a.v. klachtenafhandeling
Klarinetsingel 112
3335 DE Zwijndrecht
Telefoon: +31 6 20 00 92 87
Email: info@bykimshop.nl